کاربرد انواع میز عسلی

میز های عسلی ، هم برای پذیرایی از مهمانان و هم به عنوان سکویی برای قرار دادن آباژورها و وسایل تزئینی استفاده می‌شود

کاربرد انواع میز عسلی

میز های عسلی ، هم برای پذیرایی از مهمانان و هم به عنوان سکویی برای قرار دادن آباژورها و وسایل تزئینی استفاده می‌شود

عسلی یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین وسایل در دکوراسیون خانه و جزو جدا ناپذیر از مبلمان خانه می باشد. این میزکاربرد های مختلفی را دارا می باشد.مثلا در هنگام داشتن مهمان به عنوان یک وسیله برای پذیرایی میباشد. و در هنگام نشستن روی میز به یک وسیله برای قرار دادن وسایل های مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که میز عسلی جزوی از مبلمان خانه می باشد پس در هنگام خرید عسلی حتما باید دقت کنید ارتفاع میز را با توجه به ارتفاع مبلمان خانه انتخاب کنید. اگر میز از مبل بزرگتر باشد باعث بروز مشکل و کاهش زیبایی خانه میشود پس اندازه ی میز باید باتوجه به اندازه ی مبلمان انتخاب شود. اگر مبلمان شیک و زیبایی برای خانه ی خود خریده اید و قصد خرید میز عسلی دارید حتما این میز را هم با مبلمان خانه ست کنید.باید رنگ و طرح آن با مبل ها هماهنگ باشد، همچنین در هنگام خرید این میز به جنس آن نیز حتما توجه کنید بهترین میز از نظر جنس میز های چوبی می باشد، زیرا چوب ها در طبیعت باعث ایجاد فضایی زیبا و همچنین روحیه بخش می شوند و در دکوراسیون خانه نیز استفاده از چوب باعث ایجاد فضایی شیک و زیبا میشوند.برای اینکه یک دکوراسیون خانه شیک و بدون نقض داشته باشین باید به چند نکته بیشتر توجه کنید وقتی صحبت از مبلمان خانه میشود باید پارچه مبل و طرح و رنگ آن با میز عسلی هماهنگ باشد تا زیبایی بیشتری داشته باشند.
http://dioradesign.com/sofa-front-desk-and-coffee-table/

بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.